Tuesday, May 4, 2010

jiwa yang kering kontang

memang minggu nih apa lah tak kena .
semangat whoosh pergi mana entah.
bak mcm kata farah izrin,lemau.
bila saya tak semangat,hati saya tak gembira.(ish tak bagus nih,nnt supress hormone ,tak awet muda .TIDAK !!)
tapi kan mana taknya saya mmg letih gila kelas dissection.
selama previous 4 or 5 kelas ,mmg berdiri straight 2 jam.mana taknya dah penuh gila meja dissect tuh.tak berdiri nnt tak dgr pulak lecture cakap apa.adesh.hari nih mmg saya off limit.rasa mcm nak pengsan dah.dengan panasnya lg. (for record,selama ini saya punya sistem badan masih berjaya selamatkan kewarasan akal fikiran dari pengsan.ya,saya tak pernah pengsan dan tak nak .*alhamdulillah)


kalau "ke-tidak-semangat-an" saya ini sebab saya ada buat salah dengan sesiapa secara langsung atau tak(ye lah kan kot2 kalau ada orang kecik hati ke,marah ke )saya merendah diri menyusun 10 jari minta maaf banyak2.kesiankanlah aku .~~

ahh,lupakan semua cerita2 depress nih.
flight balik Malaysia Jumaat depan.
Yahoo!

No comments:

Post a Comment