Sunday, February 27, 2011

how do you feel today




oh.sememangnya aku tak ketahuan.weekend : jumaat-jalan2(accepted).sabtu-study 2 jam depan laptop berjam-jam(tak dpt dimaafkan).ahad-insaf.bukak buku.pandang laptop sebelah mata sampai petang baru bukak.weeho.
*tp sbnrnya minggu2 lepas pun byk terbuanng masa

mulai hari ni saya nk blaja rajin2.i want to be the best doctor .
tak nak malas2.harap2 semangat saya ni maintain memanjang

-hmm saya nk sembang byk2 sikit dgn org.sembg yg berfaedah ye.sbb dua tiga menjak ni rasa mcm -kesunyian?-<<<
ok.hari2 saya nk telefon rumah la macm ni.walaupun sebenarnya kalau dah telefon hari2 xde modal nk ckp apa kt telefon ^.^

sebenarnya kepala saya selalu serabut sbb overthinking mcm gamar kt bwah ni
*walaupun gambar ni gambar cantek punya daripada national geographic



jadi saya harus maintain positive
think about good things

No comments:

Post a Comment