Saturday, March 27, 2010

main volleyball

seperti yang telah diberitakan ,maka hari ini saya mencatat sejarah dengan main volleyball yang bolanya pun saya tak pernah sentuh selama nih hahahaha
tangan?
adoi,woooo~

saya baru balik dari birthday Murni.Happy birthday murni!!
murni,bertuah sungguh anda.kawan-kawan baik anda bersusah-payah masak segala macam bagi kitaorg makan.sedap pulak tuh.arigato :D

minggu depan main futsal pulak.karnival sukan la katakan.
waktu sembang2 pasal bola dengan kawan-kawan saya waktu makan kat rooftop tadi ,maka telah terkeluarlah dari mulut saya
"ingatkan belajar susah tapi kejar bola lagi susah"
saya ni kan ----
maka semua orang pun woooooo
adesh
"aton memang.strike bola volley tadi pun macam 4flet"
kata-kata itu doa.terima kasih kawan-kawan.
tapi ayat-ayat macam tulah menakutkan aku.
lagi sekali semua orang menaruh harapan yang tinggi atas bahu aku.
imej aku punya baik bila mana aku ponteng tuto buat pertama kalinya pun semua orang tak percaya dan marah .....huhuhu
(si rafi ponteng berjuta-juta kali tak ada orang leter pulak.tak aci!!)
aku hargai perhatian yang semua orang bagi.
perhatian yang bukan semua orang boleh dapat.

__Allah s.w.t berfirman ,barangsiapa bersyukur maka Allah akan tambah nikmat kesyukuran tersebut.__

yeay....bestlah Allah.

cuma aku masih fikir bagaimana nak menghadapi hari mendung kelak(harap2 takdelah huhu)
sebab hidup nih macam roda .sekejap di atas sekejap di bawah.
tak apa ,Allah kan ada :D

tapi bila difikir-fikirkan balik pasal bola tuh,analogy sama macam bola.
aku tak reti main sebab aku jarang main dan berlatih.
cuba kalau aku selalu praktis ,mesti terrer.
jadi maknanya kalau kita selalu ulangkaji mestilah boleh jadi pandai kan?

oh...maka saya teringat assignment biochem saya .
selamat ceria-ceria selalu.

p/s : jawapan kuiz saya yang lepas
buat kotak empat segi.pastu letak tiga garis lurus panjang ke pendek ke kat dalam
tuh.hahaha

2 comments:

  1. dan sebagaimana ditakdirkan perilaku seseorang itu, maka haruslah dipelihara selagi ia tidak memudaratkan. lalu bayangilah orang lain semoga masing-masing medapat keberkatan dari-Nya..:)

    ini ayat falsafah malam yg panas neh..haha

    ReplyDelete
  2. terima kasih k.a.
    :D
    hujan kat bangalore nih suka sgt main hide n seek.
    pastu hide terus x keluar2.hahaha
    kipas ada tapi anginnya x ada.

    ReplyDelete