Thursday, March 18, 2010

rajin.....di mana kau?

seminggu lepas exam ...ish2.kemalasan menjadi-jadi.tapi for a while after exam i thought of giving myself a chance..ok minggu ni je foya2 .lepas nih a big NO.sebab saya rasa belakangan ini saya serius sangat dengan hidup .saya nak juga ketawa macam orang lain ketawa.saya terasa macam nak buat apa yang saya teringin nak buat.

semuanya sebab ada kejadian yang berlaku yang menyebabkan saya terfikir ..agak2nya apakah kejadian yang kita rasa paling teruk boleh berlaku dekat kita?contohnya macam kita sakit dan tahu kita akan mati.

having that kind of feeling ...kita akan terasa kita nak buat semua benda yang kita nak buat sementara kita sempat.iman kita yang lemah ini lebih sukakan dunia yang sementara dan fana ini.kita takut nak tinggalakan semua benda .

Tapi bila difikirkan balik,Allah will always be there .Dia takkan takdirkan sesuatu tanpa sebab kan?

p/s _result saya Alhamdulillah ok.tapi agak turun satu dan 2 markah..haha.nampaknya perlu usaha lebih sikit.

agak serius post saya kali ini.takpe..layan~

No comments:

Post a Comment