Saturday, March 13, 2010

sashiburi !....long time no see

i don't exactly remember when was the last time i wrote something here.thanks to the system.it does remember when.haha.it's almost 4 months.

byk perkara telah berlalu .cuma keluangan masa itu tiada.maaf ya kak riza.i don't even post anything on my kerala trip(oh now i remember those hard days of travelling :P)

my first IA .Alhamdulillah.terima kasih Allah kerana murahkan rezeki buat daku hambamu yang lalai ini.teringat pula Abah yg sering pesan supaya selalu zikir .baik abah! lepas ni noin rajinkan diri lg untuk zikir :D

my 2nd IA.still tgh dievaluate .doakanlah saya ye~

btw... i can't wait of my holiday coming back to Malaysia.Oh tanah airku!oh familiaku !
somehow ,saya rasa saya agk takut bagaimanakah perasaan saya untuk depart balik ke india.woooo~~~tapi saya mesti tabah .

ayuh !perjuangan harus diteruskan.( even sekarang baru lepas exam)

No comments:

Post a Comment