Wednesday, April 28, 2010

Tekanan

Apakah mesej Allah di sebalik tekanan yang kita hadapi?

hidup penuh dengan tekanan.okay bercakap secara positif taklah penuh tapi hari2 paling sikit pun kita mesti punya fikiran yang berkecamuk .itulah inilah
tertekan sebab exam final dah nak dekat dan banyak benda perlu diulangkaji.
bacaan bab yg tgh belajar byk on the waiting list.
nak revise yg lepas2 lagilah berderet-deret.
minggu ni memang kepala saya sedikit runsing hinggakan nak beli kasut pun jadi masalah besar (itu gara2 pak cik kedai yg sgt rude.sumpah saya takkan beli kasut kat sini dah.balik Malaysia saya nak beli kasut byk2 siap-siap buat simpanan)


saya tengah cuba menjadikan hidup saya hari ini lebih baik dari semalam.saya gembira sekurang-kurangnya minggu ini saya tak tidur balik lepas subuh.Rasulallah s.w.t doa "berkatilah umatku di waktu pagi"
saya nak hidup saya diberkati.murah rezeki .insyaallah.
dulu saya tak ada tabiat buruk nih.tapi since masuk asrama pengaruh rakan sebaya punya pasal.nge~~~
saya insaf .huk huk..

saya harus segera menyiapkan tutorial anatomy.akhirnya dengan sedikit ketenangan.

{ sesungguhnya dengan mengingati Allah hati akan menjadi tenang }

No comments:

Post a Comment