Monday, April 5, 2010

Yang digelar student

semalam haru biru saya siapkan assignment anatomy.ingatkan kena hantar 16 april tapi 6 april.itulah entah berangan apa entah waktu tengok notice board.saya dengan selambanya buat assignment physio which kena antar later.adui.
tapi baiknya sekarang taklah kalut sangat nak siapkan physio.

lukisan anatomy ada 15 diagram yg penuh dengan urat saraf.(kelakarlah pulak sebab guna nih,selalu nerve je memanjang hahahaha......)
dah nama pun head n neck .redha je la.

minggu depan MCQ!!
dah lama x berexam.asyik lagha dengan movie ,tv,makan2,jalan2 etc.
saya mmg kena bermusuh dengan tv mulai sekarang.
lecture follow tapi balik x revise .satu lg masalah yg berpunca daripada lagha .
nak exam minggu depan kan dah kena baca banyak.
huish..Alhamdulillah insaf sekarang.
sempat lagi nak catch up nih kalau x buang masa .insyaallah.

bertambah banyak ilmu yang kita dapat ,bertambahlah juga kejahilan kita.saya tak ingat siapa yang cakap (Imam Syafie?Ghazali ?),tapi lebih kurang macam nilah apa yang saya rasa sekarang.
rasa macam tak tahu semua benda pun ada.huhuhu.
takpe,berusaha tuntut ilmu :D



p/s=saya terlupa nak telefon rumah huhu weekend lepas.rasa macam lamaaaaaaa gila.
abah angkat pun "lama x dengar cerita?exam ka?"
waaaaaaaaa
mintak ampun abah.
lepas nih kalau boleh hari2 saya telefon :D

No comments:

Post a Comment