Friday, April 16, 2010

To day

semalam saya sangat stress prepare mcq.
even in the morning it does not fly away.

but then semasa nak lunch(which is capathi..since i'm in india ~)saya terasa sangat nak melarikan diri dari buku.well then saya tinggalkan buku2 saya kat library ,take my money and lalalala~ jalan ala2 gaya shopping dengan happynya (sekadar parabola ye sebab saya on the way nak pergi cafe hospital je).

saya bayangkan oh indahnya hidup ini.you can breathe in the air.
saya teringatkan mak ayah saya.oh saya rindu mereka.
saya rasa nak makan aiskrim.oh sedapnya.
mcq? tawakal .lalala :D

the power of imagination.

lepas tuh entah dari mana datang semangat .berkobar2 nak jawab mcq haha
walaupun waktu jawab rasa macam susah alhamdulillah .
Allah bantu saya .
Terima kasih Allah.

No comments:

Post a Comment